"..kau yang menciptakan CINTA..dan kau jua yang menghimpunkan BAHAGIA...di ribaan mu terhimpun HARAPAN..impian tulus setiap insan..."



Rabu, 20 Julai 2011

RINDUNYA PADA MEREKA...

Benarlah kata pujangga....KASIH IBU sampai ke syurga...ke mana pergi, walaupun lautan yang memisahkan CINTA UMI xpernah akan padam di dalam hati anak2 mu....betapa HEBATNYA kuasa CINTA mereka yg bergelar IBU...takkala aku sedang menitipkan sesuatu di laman ini..hati cukup tersentuh (menitis air mata)arhhhhhhhhhhhhh...hebatkan...itulah IBU....ku memikirkan masihkah ada hari esok utk kami....ya ALLAH...berikan akuu kesempatan yg banyk utk membalas jasanya...suatu ketika dahulu kami terlalu jauh...umpama sebuah pulau yg kosong...aku dibesarkan oleh nenek..tp aku bersyukur..sebb kerana tok yg membela dgn penuh didikan ilmu...alhamdulillah dengan berkat usaha mereka menjaga kami...aku dh melangkah satu tapak kehadapan membina impian aku...tp mungkin masa kecik2 dulu aku xfhm...skung...aku dh faham...to my mume....jgn pernah rasa bersalah...mungkin sebb tuhan menyayangi kita tu sebb die aturkan mcm tu....cuma along nak bg tahu...yg CINTA+KASIH+RINDU+SAYANG pada umi xpernah sekalipun hilang dan pudar...along sentiasa doakan semoga keluarga kita dalam rahmat dan magfirah NYA yg berpanjangan..ingtlah drNya kita datang....kepanya kita kembali...mengharaplah rahmatnya biarpun sampai ke mati krn jalan itu yg terbaik buat kita sebgai hambaNYA...bila tengok gambar si NUR AINUL MARDHIAH ni.................herm....paklong rindu ainul...paklong doakan ainul membesar jd budak yg solehah mcm mn cantiknya isteri RASULULLAH yg sgt beliau cintai iaitu SITI KHADIJAH...hermmmmmmmmmmmm...dh xtahu nak tulis apa...sebab idea xmai la...k lah...nnti2 dh mai...aku update lagi...                                                                                                                           

Tiada ulasan: