"..kau yang menciptakan CINTA..dan kau jua yang menghimpunkan BAHAGIA...di ribaan mu terhimpun HARAPAN..impian tulus setiap insan..."



Rabu, 20 Julai 2011

SALAM 1 MALAYSIA.....



 SYUKUR......AL-HAMDULILLAH.....


Al-hamdulillah bersyukur kehadrat ilahi krn dgn izin masa,ruang,tenaga dan waktu ini...saya telah diberi kesempatan utk sekali lagi bertemu dan bertandang utk menulis sesuatu di laman blog saya yang sudah sekian lama saya tidk update dan menjenggah.Bukan apa...sebenarnya masa itu ada..tetapi dek kerana tidak pandai untuk mengUPDATE ruangan disebabkan masih terkial2...nak cari pamplet yang sesuai dgn minat sy..alih itu dan ini...akhirnya ini lah hasil yg dapat saya pelajari sendiri ketika masa bekerja tidak disibukkan dengan kerja2 pejabat....cari punya cari....jeng...jeng....jumpa juga pamplet yang saya mnat....so updatelah apa yang patut..byk bende yang saya nak ceritakan dalam blog ni...ye lah xtahu kat sape nak luah...so dgn adanya BLOG SAYA yg cantik ni...sekurang2nya hilang sedikit beban kesunyian tersebut...TQ ALLAH...dengan erti kata lain...hanya itu yang termampu dilafazkan dr mulut hambamu....
                                                                  TQ ALLAH... -zijwa86-


Tiada ulasan: